Czym powinno się wyróżniać oprogramowanie do obsługi serwisu?

Jakość serwisu zależy między innymi od sprawnego zarządzania. Tu właśnie zaczyna się realizacja firmowych zadań, warto więc, by już na tym etapie wszystko przebiegało jak należy. Łatwo dzisiaj tego dokonać, jeśli korzysta się z profesjonalnych narzędzi.

Program do obsługi serwisu – dlaczego warto z niego korzystać?

Wiele problemów w działalności firmy wynika z niewłaściwego planowania zadań oraz kiepskiej komunikacji między pracownikami. Stąd zwykle biorą się opóźnienia, pomyłki, niedotrzymane terminy, kilka osób niepotrzebnie robi to samo albo dochodzi do przestoju generującego jedynie koszty. Mając program do obsługi serwisu da się tego uniknąć.

Na rynku są już darmowe aplikacje do zarządzania firmą, ale poza brakiem opłat niewiele więcej mają do zaoferowania – brakuje im wielu przydatnych funkcji, działają wolno, często się zawieszają, nie zapewniają pełnego bezpieczeństwa danych klienta oraz samej firmy. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest aplikacja płatna, jak FaciliTime, z rozbudowanym menu, stale pojawiającymi się aktualizacjami oraz możliwością dostosowania funkcjonalności do specyfiki branży, w jakiej firma działa.

Co można zrobić dzięki aplikacji?

Program do obsługi serwisu umożliwia szybkie tworzenie zleceń oraz przydzielanie ich wyznaczonym osobom. Aplikacja dostarcza informacji o tym, gdzie obecnie znajdują się pracownicy oraz firmowe pojazdy, czyli do nowego zadania można przydzielić osobę znajdującą się najbliżej klienta – bardzo to usprawnia przebieg prac i pomaga zwiększyć liczbę realizowanych zleceń.

Nowe zadania są od razu umieszczane w systemie i pracownicy otrzymują wiadomość o aktualizacji planów. Aplikacja umożliwia także śledzenie statusu zlecenia oraz wysyła alerty o zbliżającym się terminie wykonania usługi. W programie do obsługi serwisu są przechowywane wszystkie istotne informacje, dlatego przy tworzeniu nowego zlecenia nie trzeba od nowa tworzyć karty klienta, szukać odpowiednich zasobów czy sprawdzać cennika.

Więcej zleceń, niższe koszty

Korzystanie z aplikacji bardzo szybko przynosi wymierne korzyści. Dzięki dobremu planowaniu unika się wielu niepotrzebnych wpadek, a satysfakcja klientów rośnie, przez co firma może poszerzać swoją działalność i jednocześnie optymalizować koszty prowadzenia działalności.

Napisane w kategorii Firma

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

cztery × dwa =