Czym jest pozycjonowanie stron i do czego jest potrzebne?

skuteczne pozycjonowanie

Prawie wszyscy użytkownicy sieci internetowych poszukują informacji na temat danego produktu lub usług. Wiele informacji można uzyskać w serwisach internetowych za pomocą specjalnie dedykowanych wyszukiwarek. Jedną z najsłynniejszych jest wyszukiwarka Google i stanowi ona główne źródło informacji dla użytkowników w sieci. To właśnie tą drogą do firm, instytucji i sklepów trafia najwięcej użytkowników. Pozycjonowanie stron w Google, jest więc niezbędne, aby wybić się przed szereg. Dowiedzmy się więcej na temat pozycjonowania w sieci.

Co to jest SEO?

Skrót Seo oznacza Search Engine Optimization, czyli optymalizację strony. Celem Seo jest poprawa widoczności strony w wyszukiwarce Google, a tym samym jej lepsze umiejscowienie w wyszukiwarce. Im wyżej strona jest w Google, tym lepiej dla naszej platformy. Seo sprawia, że działania są zrównoważone, zarówno na stronie, jak i poza nią.

Seo można nazwać również zespołem działań na danej stronie, ale również poza nią, które mają na celu poprawienie pozycji naszej strony w Internecie. Im strona jest bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarki Google, tym lepsza pozycja naszej strony w sieci. A tym samym lepiej wypadamy na tle konkurencji.

Jak działa pozycjonowanie?

Aby pozycjonowanie było skuteczne, powinniśmy być jak najwyżej w wyszukiwarce Google. Jeżeli jesteśmy na najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, to użytkownicy widzą naszą stroną i klikają w link. Tak trafiają na naszą stronę i jeśli jest ona dla nich atrakcyjna, to najczęściej korzystają z naszych usług, lub robią zakupy w naszym sklepie. Tym samym, można powiedzieć, że pozycjonowanie i Seo ma wpływ na ruch na naszej stronie i przekłada się na sprzedaż.

Wysokie pozycjonowanie w sieci wiąże się z szansami na większą sprzedaż usług i produktów. Ponad to, jeśli nasi klienci skorzystają dzięki temu z naszych usług, możemy liczyć na to, że klient ponownie zawita na naszej stronie i powie o niej innym. Warto również zajrzeć na stronę funkymedia, która pracuje nad wieloma projektami e-marketingowymi i pozycjonowaniem stron dla zwiększenia sprzedaży.

Czym jest SEO PR?

Można powiedzieć w najprostszym rozumieniu, że jest to połączenie Search Engine Optimization z Public Relations. Celem tego połączenia jest oczywiście stworzenie jak najlepszego wizerunku marki, zarówno w sieci jak i poza nią. Jeśli naszą stronę stanowi sklep internetowy, to zwłaszcza takie działania stanowią ważny element w ogólnej strategii e-marketingowej. Seo Pr jest również potrzebne do zwiększenia szans sprzedaży i ruchu na naszej stronie.

Połączenie tych dwóch dziedzin, polega przede wszystkim na używaniu narzędzi przed Seo Pr, które stanowią materiały PR nasycone odpowiednimi słowami kluczowymi. Dzięki stosowaniu Seo Pr, budowanie marki staje się prostsze, ponieważ możemy zarówno analizować treści, jak i budować content marketing. Seo Pr pozwala również na publikowanie treści w obcych serwisach, oraz prowadzenie profili na portalach społecznościowych. To również nic innego jak tworzenie i promowanie pozytywnych treści na temat sklepu, czy działalności, a także stały monitoring wyników, który możemy mieć pod kontrolą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

siedem − 5 =